Zamów telefonicznie +48 22 460 30 30

AJA Ki Pro Ultra Plus Rejestrator Wielokanałowy HD

SKU: 1000001313

4-Channels HD / 1-Channels 4K/UHD / Apple ProRes / Avid DNxHD

 AJA Ki Pro Ultra Plus Multi-Channel HD Recorder
AJA Ki Pro Ultra Plus Multi-Channel HD Recorder
 AJA Ki Pro Ultra Plus Multi-Channel HD Recorder
 AJA Ki Pro Ultra Plus Multi-Channel HD Recorder
AJA Ki Pro Ultra Plus Multi-Channel HD Recorder
 AJA Ki Pro Ultra Plus Multi-Channel HD Recorder
Dostępność 5-10 dni.
27 154,44 ‎zł 23 352,80 ‎zł 18 986,02 ‎zł
  • Więcej od AJA

AJA Ki Pro Ultra Plus Rejestrator Wielokanałowy HD

AJA Ki Pro Ultra Plus Wielokanałowy rejestrator Apple ProRes, oferujący do 4 kanałów równoczesnego nagrywania HD lub w trybie jednokanałowym nagrywarka 4K/UltraHD/2K/HD Apple ProRes lub nagrywarka i odtwarzacz Avid DNxHD MXF obsługujący najnowsze złącza, w tym 3G-SDI, światłowód i HDMI 2.0, a także duże przepływy rastrowe o dużej szybkości transmisji, w tym 4K 60p.

AJA Ki Pro Ultra Plus jest odpowiedni dla szerokiej gamy produktów i środowisk pracy ze względu na swój design - może być używany jako urządzenie przenośne dzięki wbudowanemu uchwytowi lub zamontowany w szafie zajmując przestrzeń 2RU.

Wielokanałowe nagrywanie HD

Nagrywaj 1, 2, 3 lub 4-kanały pięknych HD do 1080p 50/60 w Apple ProRes jednocześnie z Ki Pro Ultra Plus. Uprość pracę z wieloma kamerami, uruchamiając do czterech kamer na Ki Pro Ultra Plus i oszczędzaj energię, przestrzeń, czas i wysiłek na planie, w studio i podczas ustawiania wozów transmisyjnych.

Ki Pro Ultra Plus umożliwia nawet niezależną obsługę profilu na kanał w trybie wielokanałowym; wybierz wysoką rozdzielczość Apple ProRes HQ, aby uzyskać wysoką jakość wykończenia i użyj drugiego wejścia do nagrywania Apple ProRes (Proxy) w celu wydajnej edycji materiału. Począwszy od wejścia 1, dodawaj kanały zgodnie z potrzebami, kiedy używasz podobnych rozmiarów rastra i liczby klatek na sekundę, i nagrywaj swoje pliki HD ProRes na tym samym nośniku AJA Pak*. Ki Pro Ultra Plus pozwala nawet na przewijanie do drugiego Pak Media dla wielu godzin nieprzerwanego nagrywania wielokanałowego.

* Moduły Pak Media 1000 z oznaczeniem modułu -R0 i wszystkimi modułami Pak Media z oznaczeniami -R1 obsługiwanymi dla nagrywania wielokanałowego.

Edycja gotowych, niezależnych plików ProRes

Nagrywanie wielokanałowe za pomocą Ki Pro Ultra Plus zapewnia indywidualne, rozdzielne nagrania dla każdego wejścia, które są precyzyjne i gotowe do bezpośredniego importu do sekwencji edycji wielokanałowej. Nie jest wymagana żadna dodatkowa konwersja ani oprogramowanie, po prostu przeciągnij i upuść pliki bezpośrednio z nośnika Pak do swojego edytora. Konwencja nazewnictwa klipów jest dostępna w celu dostosowania jej do własnych potrzeb, ale każdy plik wielokanałowy jest zawsze uzupełniany o .1, .2, .3 lub .4, co ułatwia śledzenie zasobów w post produkcji.

Ciągła rejestracja i najazd

Utrata jednego lub nawet kilku źródeł podczas sesji wielokanałowej może spowodować poważne problemy z synchronizacją podczas procesu edycji, które mogą być długotrwałe do rozwiązania, jeśli w ogóle mogą zostać rozwiązane. Ale Ki Pro Ultra Plus jest tak skonstruowany, że gdy tylko wykryje się stratę sygnału na którymkolwiek z wejść, ramka kolorowych pasków z legendą "Loss Of Signal" jest rejestrowana do momentu przywrócenia wejścia lub zakończenia nagrań. W ten sposób wszystkie klipy wielokanałowe mają taki sam czas trwania kodu i będą idealnie pasować do dowolnego NLE. Edytor po prostu po prostu odcina fragmenty nagrania, które utraciły sygnał, bez żmudnej procedury wypełniania brakujących elementów nagrania do synchronizacji. Ta funkcja działa z każdym wejściem do Ki Pro Ultra Plus, również w trybie Rollover, co oznacza, że ​​utrata sygnału, który obejmuje oddzielne media, nie spowoduje żadnych problemów z edycją, kod czasowy każdego zapisanego pliku będzie jednakowy.

Ki Protect

Ki Pro Ultra Plus zawiera Ki Protect, funkcję, która pomaga zapewnić integralność danych, jeśli dysk zostanie przypadkowo usunięty lub traci moc podczas nagrywania. Funkcja Ki Protect automatycznie wstępnie przydziela zapisywanie nagrania na nośniku dla wideo, audio i kodu czasowego po naciśnięciu przycisku nagrywania.

Podczas nagrywania nagłówek pliku jest stale aktualizowany za każdym razem, gdy są zapisywane nowe dane. W ten sposób jedyną stratą, która powinna zostać poniesiona, jest ostatnich kilka ramek, które były przesyłane do nośnika, który ma zostać nagrany, gdy operacja została przerwana. Ramki, które są już nagrane, zostaną zachowane i można je odzyskać, zapewniając większy spokój na planie i w studiu, co jest niezbędne do nagrywania wielokanałowego.

Kabel HDMI 2.0-One, wiele formatów

Pełna obsługa interfejsu HDMI 2.0 w urządzeniu Ki Pro Ultra Plus zapewnia obsługę kolorów głębokich aż do 12-bit formatu RGB 4: 4: 4, idealnego do przechwytywania bogatych kolorów z przystępnych cenowo aparatów HDMI i pięknego odtwarzania na najnowszych wyświetlaczach HDMI 2.0. Pojedynczy kabel może łatwo transportować zarówno wideo UltraHD, jak i HD i czysty 24-bit 48-hz 8-kanałowy dźwięk do lub ze zwykłych urządzeń HDMI 2.0 w celu prostej konfiguracji; idealny dla niezależnych producentów, redaktorów, ProAV i każdego, kto chce korzystać z najnowszych przystępnych cenowo narzędzi do przechwytywania i monitorowania.

4K, 12-bit przepływy pracy w trybie pełnego rastra dla profesjonalistów

Nagrywanie i odtwarzanie następnej generacji w rozdzielczości 4K/UltraHD 50/60p w jakości do Apple ProRes HQ przy użyciu nośnika SSD AJA Pak1000 z Ki Pro Ultra Plus. Format 4K/UltraHD jest obsługiwany przez 4x 3G-SDI, HDMI 2.0 lub opcjonalne wejścia i wyjścia światłowodowe. Ki Pro Ultra Plus obsługuje nie tylko rzeczywiste 4K przy 4096 x 2160p dla kina cyfrowego i wysokiej jakości UltraHD do produkcji programów telewizyjnych, ale także oferuje odpowiednią głębię kolorów.

Każdy rzut lub projekt korzysta z bajecznie bogatych kolorów i płynnych gradacji w zakresie luminancji i barwy, które 12-bit umożliwiają pełne wsparcie 4: 4: 4, w tym Apple ProRes 4444 XQ. Praca z VFX korzysta z 12-bit obsługi Ki Pro Ultra Plus na 4-kanałowym złączu 3G-SDI do przechwyconych plików Apple ProRes 444, dzięki czemu świetnie nadaje się do kluczowania obrazów na greenscreenie w  4K / UltraHD / 2K / HD, co pozwala na łatwą i szczegółową manipulację post produkcją. Dzięki pełnemu HDMI 2.0 możesz monitorować wszystko od 4: 2: 2 YCbCr do pełnego 4: 4: 4 RGB w 12-bitach.

Wysoka jakość - ale nie duży rozmiar pliku.

Ki Pro Ultra rejestruje pięć poziomów jakości Apple ProRes®, w tym Apple ProRes 4444. Pozwala to wybrać równowagę wierności obrazu i rozmiaru pliku, który jest odpowiedni dla każdej indywidualnej produkcji. Zapewnia elastyczność nagrywania bezpośrednio w rodzimych formatach plików, które są zrozumiałe przez większość dużych systemów do edycji. Można uzyskać nagrania następnej generacji UltraHD 60p i 4K 60p aż do Apple ProRes HQ przy użyciu nośnika SSD AJA Pak1000. Korzystając z Apple ProRes, Twój projekt będzie miał najlepszą dostępną jakość obrazu dzięki łatwym do zarządzania i przystępnym rozmiarom plików.

Nagrywanie Avid DNxHD MXF

Ki Pro Ultra Plus oferuje natywną obsługę Avid MXF dla przepływów pracy HD. Nagrywaj i odtwarzaj pliki DNxHD z profilem OP1a w obrębie kontenera MXF dla kodeków DNxHD HQX (220x), DNxHD SQ (145) i DNxHD LB (36).

Zapewnia to macierzysty przepływ pracy MXF dla ścieżki montażowej Avid, bez transkodowania.

DNxHD HQX (220x) *

DNxHD SQ (145) *

DNxHD LB (36) **

    (HD) 1080 p 23,98, 24, 25, 29,97, 50, 59,94

    (HD) 1080i 25, 29,97

    (HD) 1080PsF 23,98, 24, 25, 29,97

    (HD) 720p 50, 59,94

* Avid DNxHD jest obsługiwany tylko w rozdzielczościach 1080 i 720

** Avid DNxHD 36 jest obsługiwany tylko dla 1080p

Do 64 kanałów audio

Ki Pro Ultra Plus oferuje do 16 kanałów ze wsparciem audio osadzonym na SDI lub Fibre na wejście, co daje łącznie 64 kanały wysokiej jakości nagrywania. Elastyczne opcje routingu oznaczają, że 8-kanałowe wyjścia, takie jak HDMI, Analogowe i cyfrowe opcje przenoszenia do wyboru wymaganej grupy 8-kanałowej. Monitorowanie za pośrednictwem gniazda słuchawkowego z przodu urządzenia jest podzielone na łatwe grupy 2-kanałowe według danych wejściowych do sprawdzania zestawu.

Niezawodny nośnik danych

Ki Pro Ultra Plus przechwytuje bezpośrednio na wytrzymałe i niezawodne nośniki SSD AJA Pak. Pak Media są dostępne w różnych pojemnościach, aby jak najlepiej dopasować się do wymagań Twojej produkcji. Pak1000 jest idealnym towarzyszem dla Ki Pro Ultra Plus oferującym 1 TB szybkiego dysku SSD do zapisu do 4K przy 60p w ProRes HQ. Modele Pak512-R1 i Pak256-R1 oferują taką samą wydajność przy mniejszych wydajnościach, gdy są potrzebne.

Podwójne kieszenie do napędów na Ki Pro Ultra Plus umożliwiają niezwykle szybkie zmiany nośników i zapisywanie najazdu nawet w przypadku nagrywania wielokanałowego, co pozwala na rozpoczęcie nagrywania na jednym module multimedialnym i bezproblemowe przejście do drugiego modułu, gdy pierwszy się zapełni.

Pak Media może być również używany z opcjonalnym Pak Dock ze złączami USB3 i Thunderbolt™, zapewniającymi błyskawiczne przesyłanie danych z i do komputera stacjonarnego lub laptopa.

Specyfikacja techniczna

Formaty wideo

 Tryb jednokanałowy:

  • (4K) 4096 x 2160 p 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94, 60
  • (4K) 4096 x 2160PsF 23,98, 24, 25, 29,97 *
  • (UltraHD) 3840 x 2160 p 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94, 60
  • (UltraHD) 3840 x 2160PsF 23,98, 24, 25, 29,97 *
  • (2K) 2048 x 1080 p 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94, 60
  • (HD) 1080 p 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94, 60
  • (HD) 1080i 25, 29,97, 30
  • (HD) 1080PsF 23,98, 24, 25 **, 29,97 **
  • (HD) 720p 50, 59,94, 60

  Tryb wielokanałowy:

  • (HD) 1080 p 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94, 60
  • (HD) 1080i 25, 29,97, 30
  • (HD) 1080PsF 23,98, 24, 25 **, 29,97 **
  • (HD) 720p 50, 59,94, 60

 * Tylko 4 x 1,5G-SDI, 10-bitowy 4: 2: 2 YCbCr, Square Division

** 25 i 29,97 wymaga opcji Typ rekordu> Wybór pliku PsF

 

Obsługa kodeków

 Tryb jednokanałowy:

  • Apple ProRes 4444, do 30 klatek na sekundę
  • Apple ProRes 422 (HQ)
  • Apple ProRes 422
  • Apple ProRes 422 (LT)
  • Apple ProRes 422 (proxy)
  • Avid DNxHD HQX (220x) *
  • Avid DNxHD SQ (145) *
  • Avid DNxHD LB (36) **

  Tryb wielokanałowy:

  • Apple ProRes 4444, do 30 klatek na sekundę
  • Apple ProRes 422 (HQ)
  • Apple ProRes 422
  • Apple ProRes 422 (LT)
  • Apple ProRes 422 (proxy)

  * Avid DNxHD jest obsługiwany tylko w rozdzielczościach 1080 i 720

 ** Avid DNxHD 36 jest obsługiwany tylko dla 1080p

 

Codec Container

  • Apple ProRes .MOV
  • AVID DNX MXF lub .MOV

 

Magazyn wymienny

  • 2 x gniazda, AJA Pak SSD media Pak256, Pak512, Pak1000
  • Pak-Adapt-eSATA *, Pak-Adapt-CFast *

 * Tylko z mediami kwalifikowanymi AJA

 

Cyfrowe wejście wideo

  • 4x 3G-SDI, SMPTE-292/296/424, 10-bit (obsługiwane wejście 12-bit)
  • 4x Fibre LC *, 3G-SDI, SMPTE-297, 10-bit
  • 4K / UltraHD 4: 2: 2 lub 4: 4: 4 (4 x BNC lub Fibre LC *)
  • Dual Link 4: 2: 2, 4: 4: 4 (2 x BNC lub Fiber LC *)
  • Pojedyncze łącze 4: 2: 2, 4: 4: 4 (1 x BNC lub Fibre LC *)
  • 1x HDMI standardowe złącze typu A.
  • HDMI v2.0
  • 4: 4: 4 RGB 8/10/12-bit (głęboki kolor)
  • 4: 2: 2 YCbCr 8/10/12-bit
  • 4: 2: 0 YCbCr 8-bit

* Opcjonalne moduły SFP

 

Wyjście wideo cyfrowe

  • 4 x 3G-SDI, SMPTE-292/296/424, 10-bit
  • 4x Fibre LC * 3G-SDI, SMPTE-297, 10-bit
  • 4K / UltraHD 4: 2: 2 lub 4: 4: 4 (4 x BNC lub Fibre LC *)
  • Podwójne łącze 4: 2: 2 lub 4: 4: 4 (2 x BNC lub Fiber LC *)
  • Pojedyncze łącze 4: 2: 2 lub 4: 4: 4 (1 x BNC lub Fibre LC *)
  • 1x HDMI standardowe złącze typu A.
  • HDMI v2.0
  • 4: 4: 4 RGB 8/10/12-bit (głęboki kolor)
  • 4: 2: 2 YCbCr 8/10/12-bit
  • 4: 2: 0 YCbCr 8-bit

* Opcjonalne moduły SFP

 

Wejście audio cyfrowe

  • 16-kanałowy, 24-bit dźwięk wbudowany SDI / Fibre, częstotliwość próbkowania 48 kHz, synchroniczna
  • 8-kanałowy, 24-bit dźwięk z wbudowanym HDMI, częstotliwość próbkowania 48 kHz, synchroniczna
  • 8-kanałowy, AES / EBU przez (1/2 x DB-25 TASCAM pinout)

 

Wejście analogowe audio

  • 8-kanałowy, 24-bit analogowy dźwięk A / D, częstotliwość próbkowania 48 kHz (1 x pinezka DB-25 TASCAM)
  • Cyfrowa pełna rozdzielczość +24 dBu
  • +/- 0,2 dB 20 Hz do 20 kHz charakterystyki częstotliwościowej

 

Wyjście audio cyfrowe

  • 16-kanałowy, 24-bit dźwięk wbudowany SDI / Fibre, częstotliwość próbkowania 48 kHz, synchroniczna
  • 8-kanałowy, 24-bit dźwięk z wbudowanym HDMI, częstotliwość próbkowania 48 kHz, synchroniczna
  • 8-kanałowy, AES / EBU przez (1/2 x DB-25 TASCAM pinout)

 

Analogowe wyjście audio

  • Stereo niesymetryczne gniazdo słuchawkowe (1 x 3,5 mm jack) z regulacją głośności
  • 8-kanałowy, 24-bit analogowy dźwięk D/A, częstotliwość próbkowania 48 kHz (1 x pinezka DB-25 TASCAM)
  • 2-kanałowe niezbalansowane 2 x złącza RCA

 

Tryb nagrywania

  • Nagrywanie wielokanałowe HD Apple ProRes (tylko Pak1000 / Pak512 R1 / Pak256 R1)
  • Nagrywanie z pojedynczym kanałem 4K / UltraHD / 2K / HD

 

Tryb odtwarzania

  • Jeden kanał 4K/UltraHD/2K/HD na raz

 

Kod czasowy

  • SDI RP188 / SMPTE 12M poprzez SDI BNC
  • Wejście LTC (1 x BNC)
  • Wyjście LTC (1 x BNC)

 

Wejście referencyjne

  • Zewnętrzny, 2 x BNC
  • Pętle, nieterminacyjne
  • Synchronizacja Blackburst lub trzypoziomowa

 

Interfejs sieciowy

  • Ethernet 10/100/1000 (RJ-45)
  • Wbudowany serwer internetowy do zdalnego sterowania poprzez REST
  • Monitor zaufania wideo za pośrednictwem interfejsu internetowego
  • Klipuj wgrywanie / pobieranie przez interfejs sieciowy w trybie DATA-LAN
  • Konfiguracja i kontrola przesyłania danych za pośrednictwem interfejsu WEB

Sterowanie maszyną

  • RS-422, 1 x złącze żeńskie DE-9, 9-pinowy protokół Sony
  • Ułożenie 9-pinowego złącza D jest następujące:

 

1                                             GND

2                                             TX-

3                                             RX +

4                                             GND

5                                             Brak połączenia

6                                             GND

7                                             TX +

8                                             RX-

9                                             GND

Schell                                      GND

 

Interfejs użytkownika

  • Obrotowe pokrętło wyboru
  • Dedykowane, podświetlane panele sterujące i przyciski menu.
  • Duży wyświetlacz TFT LCD 1280 x 720 z monitorem wideo i nakładkami Menu/Status Overlays

 

Obsługa napisów kodowanych

  • CEA-708, CEA-608

 

Obsługa systemu plików

  • HFS +, exFAT

 

Rozmiar (szer. X głęb. X wys.)

  • 8,64 "x 9,34" x 3,31 "(219,46 mm x 237,24 mm x 84,08 mm)

Waga

  • 2,6 kg (5,6 lbs)

Zasilanie

  • Podwójny, zapasowy zasilacz maks. 5.4 A, 35W-60W typowy-65W Max
  • 100-240 VAC 50/60 Hz (adapter)
  • 12-18VDC 4-pin XLR (chassis)

Środowisko

  • Bezpieczna temperatura pracy: od 0 do 40 stopni C (od 32 do 104 stopni F)
  • Temperatura bezpiecznego przechowywania (zasilanie wyłączone): od -40 do 60 stopni C (od -40 do 140 stopni F)
  • Wilgotność względna podczas pracy: 10-90% bez kondensacji
  • Wysokość robocza: <3000 metrów (<10 000 stóp)
Your data will be collected and processed according to our privacy notice.
* cena brutto bez kosztów transportu ** cena netto bez kosztów transportu