Zamów telefonicznie +48 22 460 30 30

Blackmagic URSA Broadcast Kamera

SKU: 1000003185

Sensor 2/3" / 4K 60p / FHD 60p / ENG lub Studio / 2 x CFast / 2 x SD

Blackmagic URSA Broadcast Camera
Blackmagic URSA Broadcast Camera
Blackmagic URSA Broadcast Camera
Blackmagic URSA Broadcast Camera
Blackmagic URSA Broadcast Camera
Blackmagic URSA Broadcast Camera
Blackmagic URSA Broadcast Camera
Blackmagic URSA Broadcast Camera
Dostępność 5-10 dni.
17 196,68 ‎zł 15 003,53 ‎zł 12 197,99 ‎zł

Blackmagic URSA Broadcast Kamera

URSA Broadcast to dwie kamery w jednej. Jest to zarazem niezwykła plenerowa kamera do ENG i programowania oraz profesjonalna kamera studyjna! URSA Broadcast jest idealna dla tradycyjnych nadawców, ponieważ wykorzystuje znane już obiektywy i baterie oraz eliminuje nietypowe karty i formaty plików, które można znaleźć w tradycyjnych kamerach. Nagrywa na zwykłe karty SD i wykorzystuje te same popularne formaty plików, które znajdują się w systemach transmisyjnych i większości oprogramowań NLE. Dodatkowo URSA Broadcast jest idealna dla nadawców internetowych, ponieważ jest kompatybilna zarówno z obiektywami HD innych producentów jak i niedrogimi obiektywami fotograficznymi. Żadna inna kamera transmisyjna nie jest tak wszechstronna i przystępna cenowo.

Dwie kamery w jednej
URSA Broadcast to dwie kamery w jednej! Posiada kompaktową konstrukcję, znajomą obsługę oraz funkcje kamery transmisyjnej idealne do rejestracji ENG i niezbędne do szybkiej pracy, gdy trzeba uchwycić najnowsze wiadomości. Bez względu na to czy znajdujesz się w studiu czy w plenerze, URSA Broadcast zapewni niezwykłą jakość obrazu, odpowiedni odcień skóry i żywe kolory, które znacznie przewyższają te z kamer kosztujących dziesięć razy więcej. Kluczem do sukcesu jest nowy rozszerzony tryb wideo kamery URSA Broadcast rejestrujący obrazy, w których nie trzeba poprawiać koloru, abyś mógł nagrywać, edytować i transmitować historie szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. URSA Broadcast to pierwsza kamera, która zapewnia nadawcom internetowym i AV profesjonalne urządzenie do transmisji znacznie lepsze niż DSLR.

Standardowe nośniki i formaty plików
URSA Broadcast to pierwsza profesjonalna kamera transmisyjna zaprojektowana do pracy ze standardowymi kartami pamięci i formatami plików, które są kompatybilne z praktycznie wszystkimi systemami transmisyjnymi i oprogramowaniem przeznaczonym do edycji. URSA Broadcast nagrywa materiał na niedrogie, standardowe karty SD, UHS-II i CFast i rejestruje wideo 1080i lub 2160p w standardowych plikach .mov oraz w formacie .mtf dodanym w przyszłych aktualizacjach. URSA Broadcast nagrywa wykorzystując DNx145, DNx220X lub ProRes, dzięki czemu będzie kompatybilna z posiadanymi już systemami transmisyjnymi i urządzeniami. Kamera może posiadać mocowanie obiektywu B4, dzięki czemu możesz pracować z już posiadanymi obiektywami lub zamienić mocowanie na opcjonalne EF, F i PL do użytku ze standardowymi obiektywami fotograficznymi. Opcjonalny wizjer URSA Studio Viewfinder i konwertery światłowodowe SMPTE posiadają znaną obsługę i konstrukcję, dzięki czemu działają dokładnie tak, jak oczekują tego doświadczeni operatorzy kamer.

Mocowanie obiektywu B4
Mocowanie obiektywu B4 kamery URSA Broadcast zapewnia wysokiej, kinowej jakości optykę z korekcją aberracji sferycznej specjalnie dopasowaną do matrycy kamery. Mocowanie 2/3” umożliwia wykorzystanie istniejących obiektywów HD i Ultra HD. Wiele wysokiej jakości obiektywów HD może być użytych w rozdzielczości większej niż HD aż do 2.5K lub 3K. Obiektywy B4 są parafokalne i posiadają bardzo dużą głębię ostrości, dzięki czemu obraz pozostaje ostry podczas używania zoomu. Kamera nie wymaga zmiany obiektywu lub łapania ostrości pomiędzy zbliżeniami, średnimi lub szerokimi ujęciami co usprawnia pracę. Jest idealna podczas rejestracji sportów z posiadających szybkie akcje. Zawiera również w pełni elektroniczną kontrolę obiektywu B4, dzięki czemu można dostosować ostrość, przysłonę i zoom przy użyciu kontrolerów kamery lub zdalnie dzięki protokołowi kontroli kamery SDI z przełącznika ATEM.

Praca w HD lub Ultra HD
URSA Broadcast posiada niezwykły sensor obrazu 4K oraz nowy, rozszerzony tryb wideo z lepszym zakresem dynamicznym i wiernością kolorów. Sensor jest zaprojektowany zarówno dla HD jak i Ultra HD, dzięki czemu zapewnia wideo posiadające wspaniałą teksturę i szczegółowość, dokładne odzwierciedlenie odcieni skóry, żywe kolory i szeroki zakres dynamiczny a wszystko to bez konieczności post produkcji. Oznacza to, że można szybko nagrywać, edytować i transmitować materiał. Wysokiej rozdzielczości sensor to duża zaleta nawet podczas pracy w HD, ponieważ zapewnia subpikselową obróbkę obrazu i anty-aliasing dla niezwykle ostrego obrazu. URSA Broadcast jest na tyle wszechstronna, że można ją wykorzystać do każdej produkcji HD lub Ultra HD.

Wbudowane filtry optyczne ND
URSA Broadcast posiada wysokiej jakości filtry ND redukujące ilość światła wchodzącego do kamery. ¼, 1/16 i 1/64-stopniowe filtry zostały specjalnie dopasowane do sensora obrazu kamery URSA Broadcast zapewniając dodatkową swobodę i lepszą kolorymetrię nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Umożliwia to użycie różnych kombinacji przysłony i kąta otwarcia migawki w większej ilości sytuacji. Filtry IR zostały zaprojektowane, aby równomiernie filtrować fale optyczne i IR. Eliminuje to zanieczyszczenie IR zazwyczaj kojarzone z większością filtrów ND. Filtry ND to prawdziwe filtry optyczne posiadające precyzyjny mechanizm, który szybko umieszcza je na miejscu, gdy funkcja filtra jest włączona. Ustawienia filtra mogą być wyświetlone na ekranie LCD jako ułamek, numer lub redukcja stopni.

Nieprzerwana rejestracja
URSA Broadcast posiada podwójne rejestratory kart CFast i SD/UHS-II, dzięki czemu można wybrać kartę, która jest najodpowiedniejsza. Oba rodzaje to standardowe nośniki, które są niedrogie i łatwo dostępne w większości sklepów sprzedających komputery lub kamery. URSA Broadcast jest kompatybilna z praktycznie wszystkimi oprogramowaniami do edycji, dzięki możliwości nagrywania 10-bitowych, transmisyjnej jakości plików DNxHD 145, DNxHD 220X lub ProRes z metadanymi. Sprawia to, że URSA Broadcast może być łatwo zintegrowana i kompatybilna z posiadanymi już zestawami do transmisji. Kamerą można nagrywać nawet bezstratnie 12-bitowe pliki CinemaDNG RAW umożlwiające wysokiej jakości programowanie i post produkcję. Dzięki podwójnym gniazdom na każdy typ nośnika, URSA Broadcast zapewnia zapasowy rejestrator i nieprzerwaną rejestrację. Gdy jedna karta jest pełna rejestracja jest automatycznie kontynuowana na następnej. Umożliwia to zmianę pierwszej karty na nową podczas, gdy materiał nagrywa się na drugiej karcie.

Wytrzymała i redundantna konstrukcja
URSA Broadcast posiada niezwykle mocną i lekką obudowę ze stopu magnezu, która jest idealnie zbalansowana i zaprojektowana tak, aby była wygodna podczas codziennego użytku. Jak wszystkie tradycyjne kamery posiada umieszczone na zewnątrz, mechaniczne przełączniki i kontrolery, które zapewniają bezpośredni dostęp do najważniejszych ustawień kamery. Kontrolery są rozmieszczone logicznie, co umożliwia szybkie zapamiętanie położenia i zlokalizowanie ich za pomocą dotyku, dzięki czemu można dostosować ustawienia bez konieczności patrzenia na przyciski lub zdejmowania kamery z ramienia. Kamera posiada również 4”, składany ekran dotykowy przeznaczony do monitorowania lub sterowania kamerą za pomocą rewolucyjnego interfejsu, który zapewnia pełną redundancję dla wszystkich zewnętrznych kontrolerów i funkcji kamery. Posiada nawet redundantne kontrolery przycisku zasilania. URSA Broadcast zawiera również pełnowymiarowe, standardowe połączenia dla audio przez złącze XLR, SDI przez BNC i wejścia zasilania przez standardowe złącze 4-pinowe XLR 12C DC.

Kontrola i wyświetlanie statusu
URSA Broadcast posiada niezależne kontrolery umożliwiające dostęp do najważniejszych ustawień kamery. Przyciski, przełączniki i pokrętła są rozmieszczone w porządku logicznym, dzięki czemu można je łatwo podczas używania wizjera odnaleźć poprzez dotyk. Oznacza to, że można dostosować ustawienia, dodać filtr ND a nawet zmienić częstotliwość odświeżania bez konieczności składania ekranu dotykowego lub zdejmowania kamery z ramienia.

Status wyświetla ekran LCD o dużej widoczności zaprojektowany tak, aby był dobrze widoczny nawet w jasnym świetle. Pokazuje Rec TC, Loc TC i Ref TC z obecną częstotliwością odświeżenia nagrania, kątem otwarcia przysłony, balansem bieli, wzmocnieniem i przysłoną. Posiada również wskaźnik baterii, status nagrywania na kartę i mierniki audio do monitorowania poziomów. Podświetlenie ekranu może być włączone podczas nagrywania w słabo oświetlonych miejscach i wyłączone podczas rejestracji na zewnątrz i w dobrze oświetlonym pomieszczeniu, aby zwiększyć kontrast. Sprawia to, że ekran jest czytelny w każdych warunkach.

Dramatyczne Slow Motion
Bez względu na to czy nagrywasz wydarzenie sportowe czy wiadomości URSA Broadcast tworzy niezwykle gładkie i czyste wideo Slow Motion. Aby je nagrywać URSA Broadcast rejestruje z większą częstotliwością odświeżania i odtwarza ze standardową. Można ustawić preferowaną wysoką częstotliwość odświeżania w menu znajdującym się na ekranie a potem przełączyć się za pomocą dotknięcia przycisku znajdującego się z boku kamery między standardową prędkością synchronizacji a wyłączoną prędkością odświeżania. URSA Broadcast jest w stanie uchwycić Ultra HD w pełnej rozdzielczości do 60 klatek na sekundę.

Transmisyjnej jakości audio
URSA Broadcast posiada wbudowany wysokiej jakości mikrofon i profesjonalny rejestrator audio, dzięki czemu nie trzeba nosić ze sobą dodatkowego sprzętu do nagrywania audio. Do nagrywania można używać wbudowanego mikrofonu stereo lub podłączyć przez dwa wejścia mikrofonowe XLR profesjonalne mikrofony. Złącza XLR posiadają wyłączane zasilanie phantomowe 48V, dzięki czemu można podłączyć do kamery wszystko od mikrofonów typu Shotgun do bezprzewodowych typu Clip-on. Dzięki dwóm wejściom mikrofonowym można nagrywać reportera w plenerze posiadającego mikrofon przypinany lub do trzymania w ręce i jednocześnie rejestrować przez drugie wejście dźwięki z otoczenia. Można również nagrywać oboma wejściami ten sam mikrofon używając różnych poziomów, aby uniknąć przesterowania od niespodziewanie występujących głośnych hałasów z otoczenia. URSA Broadcast posiada również zewnętrzne pokrętła dostosowujące poziomy oraz mierniki na ekranie umożliwiające przycinanie poziomów audio nawet, gdy kamera znajduje się na ramieniu.

Your data will be collected and processed according to our privacy notice.
* cena brutto bez kosztów transportu ** cena netto bez kosztów transportu