Zamów telefonicznie +48 22 460 30 30

Canon EOS C300 Mark II PL Body

SKU: 8937

Jakość 4K / 10 Bit (4:2:2) / Do ISO 102.400 / XF-AVC H.264-Codecs

Canon EOS C300 Mark II PL Super-35-mm 4k Camcorder
Dostępność Dostępność 5-10 dni.
54 115,45 ‎zł 47 463,24 ‎zł 38 588,00 ‎zł

Canon EOS C300 Mark II PL Body

Firma Canon prezentuje EOS C300 Mark II, nową kamerę standardu 4K skierowaną do szerokiego grona odbiorców- od ambitnych amatorów po producentów kontentu telewizyjnego, którym zależy na najwyższej jakości swoich produktów. Zbudowana na nieprzeciętnym sukcesie Canona EOS C300, stanowi jego wzmocnioną wersję wyposażoną w dwa najnowsze procesory obrazu DIGIC DV5, nowy profesjonalny kodek oraz nieziemski zakres rozpiętości tonalnej, czyniąc go najbardziej uniwersalną i dostępną kamerą serii Cinema EOS na rynku.

Największa jakość obrazu 4K i wszechstronność
Dzięki możliwości rejestracji obrazu 10-bit 4:2:2 wewnątrz urządzenia przy bitracie do 410Mbps w 4K, lub 10/12-bit 4:4:4 w 2K/Full HD, z ponad 15 stopniami rozpiętości, EOS C300 Mark II zapewnia materiał nadający się do wymagającej post-produkcji, dostarczając ostre ujęcia w pełnym spektrum kolorystycznym, redukując "rozlewanie kolorów" w obrazie. Kamera oferuje profesjonalnym operatorom obraz o bardzo wysokiej jakości w rozdzielczości UHD (3840 x 2160) oraz kinowym DCI 4K (4096 x 2160).

EOS C300 Mark II może rejestrować obrazy w 4K wewnątrz dzięki dwóm slotom kart CFast 2.0™, jednocześnie wypuszczając sygnał 4K RAW do zewnętrznej nagrywarki, pozwalając na dostosowanie do potrzeb niemal każdej produkcji. Dodatkowo, kamera daje możliwość rejestracji materiału proxy w rozdzielczości 2K/FullHD na wewnętrznej karcie SD jednocześnie z materiałem głównym, znacznie przyspieszając proces postprodukcji.

Nowy sensor Super 35mm CMOS zaprojektowany specjalnie dla tego modelu posiada zwiększoną czułość dochodzącą aż do ISO 102,400 dowodząc niezmiennie, swoich możliwości w najbardziej wymagających warunkach oświetleniowych, zachowując wysoką jakość nagrań.

Aby sprostać wymaganiom szerokiego spektrum produkcji filmowych, Canon EOS C300 Mark II pozwala zarówno na pełną obsługę manualną wszystkich parametrów, idealną np. w produkcjach filmowcyh, jak i tryby automatyczne. Jednym z tych udogodnień jest ulepszony system autofocusa Dual Pixel CMOS AF (teraz pokrywający ok. 80% klatki zarówno w poziomie i w pionie), automatyczny balans bieli, czy tryb AF wykrywający twarze. Wszystkie te funkcje znacznie ułatwiają pracę niezależnym dziennikarzom czy np. dokumentalistom.

Łatwa integracja plików dla profesjonalistów
Nowa rodzina kodeków Canona XF-AVC H.264, została zaprojektowana aby być kompatybilna ze światowymi standardami dla nieliniowych systemów edycji, dzięki czemu integracja zarówno obrazu w 4K jak i 2K/FullHD jest łatwa i nie obciąża procesora, zachowując najwyższą jakość obrazu. Rodzina tych kodeków zawiera XF-AVC intra dla 4K oraz XF-AVC Long GOP i opcję Proxy dla nagrań 2K/Full HD, obydwa korzystają ze standardu H.264, oferując elastyczność w post produkcji i łatwość użytkownia. Filmowcy mogą wybrać rozdzielczość i typ kodeku jaki będzie najlepiej pasował do ich produkcji. Canon C300 Mark II pozwala na rejestrację obrazu w 4K w 30 kl/s, sięgając aż do 120 kl/s w rozdzielczości 2K/FullHD.

EOS C300 Mark II wspiera wiele przestrzeni barw, wliczając w to BT.2020, Canon Cinema Gamut oraz DCI-P3. Kamera jest również pierwszą w serii Cinema EOS posiadającą technologię Canon Log2, która pozwala na uzyskanie 15 stopni przysłony, znacząco więcej niż poprzednie modele. Kamera pozwala na wybór wielu rodzajów rejestracji dźwięku, wspierając 4-kanałową rejestrację dźwięku zarówno w 16 i 24 bitach, oraz 48 kHz.

Wszechstronne zastosowania
EOS C300 Mark II jest członkiem rodziny Cinema EOS DNA – modularność body aparatu pozwala na dostosowanie go do potrzeb produkcji czy nawet konkretnego ujęcia, dzięki szerokiemu spektrum akcesoriów. Wewnętrznie, Canon EOS C300 Mark II posiada wbudowane, kontrolowane elektronicznie szklane filtry ND, redukujące ilość światła padające na matrycę kamery, aż do 10 stopni przysłony. Kompatybilność z pilotem zdalnego sterowania RC-V100 oraz opcjonalny moduł Wi-Fi pozwala na użycie kamery w wielu, nawet niedostępnych, lokalizacjach.

Odczyt informacji z sensora jest dwukrotnie szybszy od poprzedniego modelu, dzięki czemu redukcja tzw. rolling shutter jest jeszcze większa, pozwalając na rejestrację nawet najszybszych scen akcji.

Korzystając z dziedzictwa Canona w produkcji obiektywów, EOS C300 Mark II jest kompatybilny z ponad 90 obiektywami EF i Cinema EF na rynku, dzięki czemu użytkownicy będą mogli wykorzystać swoje dotychczasowe obiektywy. Dodatkowo, C300 Mark II jest wyposażony w sparcie obiektywów typu zoom Canon Cine Servo, dostarczając jedną z najbardziej uniwersalnych platform dla produkcji telewizyjnych dostępnych na rynku. Aby jeszcze bardziej rozszerzyć możliwości tego modelu, użytkownik może wymienić standardowy bagnet na bagnet EF z zaciskiem typu Cinema, oraz na bagnet standardu PL (Possitive-Lock).

Cechy:
- Rejestracja obrazu w 4K w wysokim bitrate wewnątrz lub RAW na zewnętrznym rejestratorze
- Obrazy o bardzo szerokim zakresie, idealne do post-produkcji
- Łatwa integracja z systemami edycyjnymi
- Mnogość funkcji automatycznych ułatwia pracę
- Wysoka czułość pozwala na rejestrację w wymagających warunkach oświetleniowych

Image Sensor

 

Sensor
Super35mm type CMOS
System
RGB primary colour filter (Bayer array)
Total pixels per sensor
9.84 megapixels
Effective pixels per sensor
Approx. 8.85 megapixels when 4096 × 2160/2048 × 1080 resolution selected; Approx.8.29 megapixels when 3840 × 2160 or 1920 × 1080 resolution selected
Dynamic Range
During normal shooting: 300% With Canon Log gamma: 800% With Canon Log2 Gamma 1600%
(ISO 850 or above/gain 2.5 dB or more)



Horizontal Resolution
Up to 1800 TV lines or more depends 0n shooting resolution and on lens used.


Lens

 

Lens Mount
Canon PL Mount
Focal length adjustment
3840 × 2160 or 1920 × 1080 resolution: Actual focal length × approx. 1.53; 4096 × 2160 or 2048 × 1080 resolution: Actual focal length × approx. 1.46; As indicated for EF-S lenses and Canon cine zoom lenses
Peripheral illumination correction
YES (dependent on lens used)
ND filter
6 glass filters in camera body: 2 stops; 4 stops; 6 stops,8 stops,10 stops¹. Operate via body, wireless control or via RC-V100 Remote Control Unit.
Focus control
Via lens, wireless control or wired remote (dependent on lens used) One shot AF with EF Lenses including Cine Servo lens range².; (Not available with Manual Focus, CINEMA Zoom or Prime lenses.
Iris control
Via body, grip, wireless control or wired remote. Push AI available with EF lens (Not available with CINEMA lenses) 1/2-stop, 1/3-stop or FINE control. Possible to maintain constant F-number during zoom.
Image stabilization system
Depends on lens used


Image Processor

 

Type
Dual DIGIC DV5


Recording

 

Video storage media
CFast 2.0™ and SD card supported. Simultaneous Recording to CFast2.0 and External Device possible
Recording time
Depending on card used and resolution/ bit rate selected
Recording file format
XF-AVC (Material eXchange Format (MXF)
Recording Standard
Video Compression: MPEG-4 AVC/H.264, Audio Recording: Linear PCM (16bit/24bit- 48kHz - 4ch) File Format: XF-AVC (MXF), Bit rate: Intra 410/225/220/110Mbps, LongGOP 50Mbps; Long GOP: 35 or 24 Mbps (for proxy recording on SD cards


Recording frame rate

 

59.94 Hz
59.94i/59.94P/29.97P/23.98P (Depending on resolution selected)
50.00Hz
50.00i/50.00P/25.00P (Depending on resolution selected
24.Hz
24.00P"

 

 

Slow/Fast motion
59.94Hz: 59.94P
2K (2048x1080/1920x1080) 1 to 60 FPS
2K CROP (*1)(2048x1080/1920x1080) max 120 FPS
29.97P
4K (4096x2160/3840x2160) 1 - 30 FPS
2K (2048x1080/1920x1080) max 60 FPS**
2K CROP * (2048x1080/1920x1080) max 120 FPS **
23.98P
4K (4096x2160/3840x2160 max 30 FPS
2K (2048x1080/1920x1080) max 120 FPS **
2K CROP * (2048x1080/1920x1080) max 120 FPS**
50.00Hz
50.00P
2K (2048x1080/1920x1080) 1 - 50 FPS
2K CROP * (2048x1080/1920x1080) max 100FPS **
25.00P
4K (4096x2160/3840x2160) 1 - 25 FPS
2K (2048x1080/1920x1080) max 50 FPS **
2K CROP * (2048x1080/1920x1080) max 100FPScz**
24.00Hz
4K (4096x2160/3840x2160) max 30 FPS
2K (2048x1080/1920x1080) max 60 FPS**"

 

 

Interval Record
Yes
Frame Record
YES
Pre Record (cache record)
Yes
Relay Recording
YES
Double Slot (simultaneous) Recording
YES
Scan Reverse
YES: Both / Vertical/ Horizontal /Off
HD->SD conversion
NO
Internal Data Transfer
YES. Clips can be copied from CFast2.0 to CFast2.0 card internally in Media Mode.
Photo storage media
SD Card
Still quality
2048 × 1080/1920 × 1080


System



LCD

 

Size
4” (10.1 cm diagonal) color wide-screen LCD with 16:9 aspect ratio
Dots
Approx. 1.23 million dots (854 × RGB × 480), 100% field of view coverage
Image quality adjustments
Super High, High or Normal can be selected as the luminance adjustment. Others are same as for the viewfinder.
Adjustable
YES
Waveform Monitor
YES
Focus Assist
YES
Peaking
YES
Zebra
YES
Markers
YES


EVF

 

Size
0.46” (1.18 cm on the diagonal), color organic EL display with a wide-screen 16:9 aspect ratio
Type
Organic LED
Dots
Approx. 1770,000 dots (1024 × RGB × 576)
Image quality adjustments
Adjustment of the viewfinder brightness, contrast, color, sharpness and luminance boosting (on/off) can be performed (using menu settings).
Adjustable
YES
Correction lens
+2.0 to -5.5 diopter


Inputs/Outputs

 

Audio in
YES: 2x XLR input on monitor unit, 3.5mm input on Camera Body
Headphone output
YES Output impedance 50O or less, Reference signal output level 50O or less
Reference signal output level -8 to -12 dBV (with 16O load, volume from MIN to MAX)



Video/Audio output
MON., REC OUT terminals: BNC Jack, Video[HD]: SMPTE 292, SMPTE 274 [3G]: SMPTE 424, SMPTE 425, Audio[HD]: SMPTE ST 299-1 [3G]: SMPTE ST 299-2, Output impedance 75O, Output signal level 0.8Vp-p
HDMI
HDMI terminal (type A) Complies with HDMI specifications. Video/Audio output
IEEE 1394 (Firewire)
NO
USB
NO
Time code
BNC jack (input/output)
Genlock
BNC jack (also serves as the SYNC OUT terminal) Signal level 1.0 Vp-p, Input impedance 10KO
Synch
BNC jack (also serves as the SYNC OUT terminal) Signal level 1.0 Vp-p, Input impedance 10KO
LCD Monitor Input/Output
VIDEO terminal Canon’s proprietary specifications (special 13-pin jack) AUDIO terminal Canon’s proprietary specifications (special 13-pin jack)
Component out
NO
AV terminal
NO
DC input
YES
Remote Control Terminal
2.5mm mini jack
Wireless Control Terminal
Via optional Wi-Fi adaptor
Colour Bars
EBU, SMPTE, ARIB


Misc

 

Tally lamp
YES
Accessory shoe
YES (cold shoe, 3 locations: top of body, top of handle, front of handle)


Shooting functions



Exposure

 

Exposure Control and Metering
Manual, Push Auto Iris, Auto Iris (with compatible lenses).
Metering Options
(a) Standard (center-weighted metering),(b) Spotlight,(c) Backlight compensation
Exposure compensation
0.25 increments from ±0 to ±2.0.
Push Auto Iris
YES (EF and EF-S lenses. Not available with EF Cinema Lenses.)
Exposure Lock
Via Push AI Function
Auto Gain Control setting
YES


Shutter speed

 

Control Modes
Off, Speed, Angle, Clear Scan, Slow
Shutter speed
59.94 Hz
Off: 59.94(i/P) : 1/60/29.98P: 1/30 24.00P 1/24
Speed: 1/1 - 1/2000
Clear Scan: 59.94 Hz mode: 23.98 Hz (lowest) to 250.37 Hz 24.00 Hz mode: 24.00 Hz (lowest) to 250.37 Hz
Note: The frequency will differ depending on the frame rate setting.
Slow: 59.94(i/P) 1/4, 1/8, 1/15, 1/30; 29.98P 1/4, 1/8, 1/15: 24.00P 1/3, 1/6, 1/12
50.00Hz
Off: 50.00(i/P) 1/50; 25.00P 1/25
Speed:1/1 - 1/2000
Clear Scan: 24.00 Hz (lowest) to 250.40 Hz Note: The frequency will differ depending on the frame rate setting.
Shutter Angle
59.94Hz/50.00Hz: 360.00, 240.00, 180.00, 120.00, 90.00, 60.00, 45.00, 30.00, 22.50, 15.00, 11.25


Focus Systems

 

AF Options
Dependent on the interchangeable lens used and User Selected Mode. Dual Pixel CMOS AF (CMOS AF), Contrast AF
AF Modes
One-Shot AF, Continuous AF and AF-Boosted MF are the available modes. All of these modes take effect when the AF/MF switch of the EF lens is at the AF setting
Face Detection AF
Yes; Face Priority or Face Only
Dual Pixel CMOS AF
Yes. Compatible with all EF Mount Lenses (Except Manual Focus Only models)


Custom Picture

 

Stored Configurations
7 presets
Canon Log 2
C.Gamut (Cinema Gamut) Canon Log 2 : BT.2020/Canon Log 2 : DCI-P3
Canon Log 2
BT.709
Canon Log
BT.2020 Gamut BT.709
Storage Medium
Internal or SD card
Gamma Setting Options
Canon Log 2/Canon Log/Wide DR/EOS Std.Normal 1 (STANDARD)/Normal 2 (4.0x)/Normal 3 (BT.709) Normal 4 (5.0x)
Colour Space Settings
Cinema Gamut/BT.2020 Gamut/DCI-P3 Gamut/BT.709 Gamut
Colour Matrix Settings
Neutral/Production Camera/Cinema EOS Original/Video/EOS Std./OFF
Customisable and protected settings
YES
Black Gamma
YES
Low Key Saturation
YES
Knee
YES
Sharpness
YES
Noise reduction
YES
Skin detail
YES
Selective Noise Reduction
YES
Colour matrix
YES
White balance
YES
Colour correction
YES
Setup level
YES
Press
YES
Clip 100% IRE
YES


White balance

 

Auto
YES
Kelvin Range
2000K to 15000K, 100K intervals, Default 5500K
Preset
Daylight/Tungsten
White Balance Shift
Yes, -9 to +9 (Daylight or Tungsten Preset selected)


Black balance

 

Black balance adjustment
YES


Time code

 

Countup system
Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (Drop frame available for NTSC Mode)
Start value setting
“00:00:00:00”, Set/Reset selectable


Audio

 

Recording
16-bit 2ch (48 kHz) linear PCM
Control
Independent limiters and auto/manual settings
Microphone attenuation
YES
Microphone level meter
YES


Battery

 

Battery Type
BP-A30 (included),BP-A60 (optional)
Input Power Supply
14.4 V DC (battery pack), 16.7 V DC (DC IN)


Miscellaneous

 

Detachable handle
YES
Operating Temperature range
Approx. 0°C to 40°C, 85% (relative humidity)
Approx. -5°C to 45°C, 60% (relative humidity)

 

Znaleźliśmy inne produkty które mogą Ci się spodobać!

Canon EOS C300 Mark II Super-35-mm 4k Camcorder

Canon EOS C300 Mark II EF S35 4K Cinema Camera Body

54 110,91 ‎zł 45 888,30 ‎zł 37 307,56 ‎zł
Your data will be collected and processed according to our privacy notice.
* cena brutto bez kosztów transportu ** cena netto bez kosztów transportu