Zamów telefonicznie +48 22 460 30 30

DJI Care Refresh Karta dla Phantom 4 Pro / Pro Plus EU 1 Rok

SKU: 1000001830

Efektywna gwarancja / Wymiana jednostki / Wsparcie VIP / Wsparcie tel. VIP

DJI Care Refresh (Phantom 4 Pro/Pro+) (EU)Card
Dostępność Dostępność 15-20 dni.
768,59 ‎zł 624,87 ‎zł

DJI Care Refresh Karta dla Phantom 4 Pro / Pro Plus EU 1 Rok

Co to jest DJI Care Refresh?
DJI Care Refresh to plan serwisowy pokrywający uszkodzenia produktów DJI. Jest ważny przez 12 miesięcy i umożliwia za dodatkową opłatą do dwóch pełnych wymian, Jeśli przypadkowe uszkodzenie wystąpi podczas normalnego użytkowania produktu. Za każdym razem, gdy będziesz potrzebował wymiany, otrzymasz nową jednostkę lub w stanie identycznym z nową pod względem wydajności i niezawodności.

Przypadki:

  • Błąd użytkownika.
  • Zakłócenie sygnału.
  • Kolizja.
  • Uszkodzenie wywołane przez wodę.
  • Uszkodzenia wywołane upadkiem.

Proces serwisowania:

  • Wystąpienie wypadku.
  • Zgłoszenie chęci naprawy online (www.dji.com/service/repair).
  • Wysyłka do DJI Repair Center.
  • Uiszczenie opłaty za wymianę.
  • Darmowa wysyłka.

Które części można wymienić w ramach DJI Care Refresh?
Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced i Phantom 3 SE: dron, gimbal, kamera i śmigła.

Jaka jest różnica między DJI Care Refresh a gwarancją na produkt DJI? Czy gwarancja na produkt DJI nie będzie ważna bez zakupu DJI Care Refresh?
Gwarancja na produkt to gwarancja naprawy serwisowej zapewnianej przez producenta w przypadku, gdy zostaną wykryte jakiekolwiek wady produktu. DJI Care Refresh zapewnia usługę wymiany w przypadku uszkodzenia produktu wynikającego z przypadkowego uszkodzenia drona, śmigieł lub baterii podczas normalnego użytkowania. Możesz korzystać ze standardowej gwarancji na produkt DJI bez zakupu DJI Care Refresh, jednakże zakup DJI Care Refresh znacznie zmniejszy koszty związane z jego serwisem. Dodatkowo jeśli koszty naprawy pokrywa standardowa gwarancja produktu, pozostała ilość wymian w ramach DJI Care Refresh nie ulegnie zmianie.

Jak wymienić drona w ramach DJI Care Refresh?
DJI Care Refresh jest powiązany z numerem seryjnym produktu. Jeśli chcesz wymienić produkt skontaktuj się z centrum wsparcia DJI Support telefonicznie, mailowo lub za pomocą chatu. Wyślij produkt do odpowiedniego centrum napraw DJI Repair Center według instrukcji pracowników DJI Support. Tam przeprowadzona zostanie ocena szkody i wysłana zostanie faktura. Po otrzymaniu faktury możesz zdecydować czy naprawić produkt czy wymienić go w ramach DJI Care Refresh. Po uiszczeniu opłaty za serwis wyszczególnionej w DJI Care Refresh Service Agreement, otrzymasz nową jednostkę lub w stanie identycznym z nową pod względem wydajności i niezawodności. Numer seryjny wymienionego urządzenia zostanie automatycznie przypisany do Twojego planu DJI Care Refresh.

Czy można przedłużyć DJI Care Refresh po jego wygaśnięciu? Ile razy można zakupić DJI Care Refresh dla drona?
Obecnie każdy produkt może posiadać tylko jeden DJI Care Refresh. Plan serwisowy nie może być przedłużony po jego wygaśnięciu.

Czy po zakupie DJI Care Refresh trzeba go połączyć z produktem?
Jeśli kupując produkt wybierzesz „DJI Care Refresh” przy zamówieniu w DJI Store nie musisz więcej podłączać serwisu. Jeśli kupisz „DJI Care Refresh” oddzielnie w DJI Store musisz wpisać numer seryjny produktu. Jeśli kupisz kartę aktywacyjną „DJI Care Refresh”, aby aktywować plan serwisowy musisz wpisać kod aktywacyjny i numer seryjny produktu na stronie http://store.dji.com/active-care.

Czy DJI Care Refresh obejmuje wymianę jeśli dron wpadnie do wody?
Uszkodzenia wynikające z kontaktu urządzenia z wodą są obejmowane przez DJI Care Refresh. Produkty, które zostały uszkodzone przez wodę mogą być wymienione w ramach DJI Care Refresh.

Czy DJI Care Refresh obejmuje wsparcie międzynarodowe?
Nie. Obecnie DJI Care Refresh obejmuje jedynie jeden obszar. Jednakże region objęty planem serwisowania może różnić się od regionu, w którym produkt został zakupiony. Na przykład: kupując urządzenie w Chinach, można wykupić DJI Care Refresh dla USA. Można się wtedy w Chinach ubiegać jedynie o serwis w ramach gwarancji produktu, ale wymiana produktu w ramach DJI Care Refresh będzie się odbywać w oficjalnym biurze serwisowym w USA.

Gdzie dostępny jest DJI Care Refresh?
Obecnie DJI Care Refresh jest dostępny dla klientów USA, Kanady, państw UE, Wielkiej Brytanii, Australii, Hong Kongu i Chin kontynentalnych. Możesz sprawdzić czy DJI Care Refresh jest dostępny w Twoim kraju na DJI Store.

Szybka pomoc
Otrzymuj priorytetowo wymienne jednostki i skróć czas oczekiwania na powrót do latania.

Kompleksowa ochrona
Za niewielką, dodatkową opłatą, DJI Care Refresh oferuje do dwóch wymian. Wymieniany sprzęt będzie nowy, lub w stanie identycznym z nowym zakresie wydajności i niezawodności.

Serwis telefoniczny VIP
Wystarczy jeden telefon, aby otrzymać wsparcie VIP dostarczane przez ekspertów do spraw produktu.

Darmowa wysyłka
Jeśli znajdujesz się w regionie, w którym dron został zakupiony, wszystkie koszty wysyłki zostaną poniesione przez firmę DJI.

Your data will be collected and processed according to our privacy notice.
* cena brutto bez kosztów transportu ** cena netto bez kosztów transportu