Zamów telefonicznie +48 22 460 30 30

Sony FX3 Cinema Line (ILME-FX3)

SKU: 1000009806

Pełna klatka / 4K/120p / E-Mount / XAVC S-I 4:2:2 10Bit

Dostępność 5-10 dni.
21 127,73 ‎zł 19 104,44 ‎zł 15 532,07 ‎zł

Sony FX3 Cinema Line ILME-FX3

 

Niesamowita prędkość odczytu danych z przetwornika obrazu

Wykonany w technologii BSI, pełnoklatkowy przetwornik CMOS Exmor R™ umożliwia wyjątkowo szybki odczyt danych, a ponadto odznacza się wysoką czułością i szerokim zakresem dynamiki. Zaawansowana matryca filtra barw zwiększa dokładność reprodukcji kolorów, a umieszczone w płaszczyźnie ogniskowej pola AF z systemem wykrywania fazy zapewniają stabilne i dokładne działanie systemu automatyki ostrości. Połączenie wszystkich tych cech składa się na niezwykłą jakość obrazu.

Wysoko wydajny procesor obrazu

Szybki procesor obrazu BIONZ XR™ minimalizuje opóźnienia, dając imponujące możliwości przetwarzania w czasie rzeczywistym — między innymi podczas ustawiania ostrości, rozpoznawania obrazów i korygowania ich jakości. Odpowiada też za przesyłanie danych, działanie systemu obsługi i inne funkcje kamery.

Wysoka czułość, szeroki zakres dynamiczny

Pełnoklatkowy przetwornik optymalizuje dane wyjściowe, zapewniając wysoką czułość i niski poziom zakłóceń w całym zakresie ustawień kamery. Aby wyraźnie utrwalić ruch mimo słabego oświetlenia, możesz rozszerzyć czułość ISO do imponującego poziomu 409 600. Rozszerzony, ponad 15-stopniowy zakres dynamiki pozwoli uniknąć prześwietlenia świateł. Połączenie wysokiej czułości z szerokim zakresem dynamiki oznacza większą elastyczność w postprodukcji.

Nagrywanie obrazu 4K HFR 120 kl./s

Szybki odczyt przetwornika obrazu i wysoka wydajność procesora BIONZ XR umożliwiają nagrywanie obrazu 4K (QFHD) z pełnoklatkowej matrycy w tempie 120 kl./s. Indywidualny odczyt poszczególnych pikseli pozwala utrwalać obraz 4K (QFHD) także przy dużej szybkości klatek i uzyskać w postprodukcji wyraźny film w zwolnionym tempie (do 5 razy w stosunku do rzeczywistego tempa). Dokładny system AF umożliwia nagrywanie w zwolnionym tempie z pięknym efektem bokeh.

Kinowa kolorystyka dzięki technologii S-Cinetone™

Profil wyglądu Sony S-Cinetone, opracowany pierwotnie do kamery FX9, pozwala uzyskać filmowe kolory w samej kamerze. S-Cinetone jest zoptymalizowany do naturalnej reprodukcji odcieni skóry i środka zakresu barw. Nadaje przyjemny wygląd fragmentom ulegającym prześwietleniu i imponująco odwzorowuje obiekty — bez korekt w postprodukcji.

 

Wewnętrzny zapis w formacie All-Intra

Podczas nagrywania na wewnętrzny nośnik obsługiwana jest nie tylko kompresja międzyklatkowa Long GOP, lecz również wewnątrzklatkowa (All-Intra) z niezależną kompresją każdej klatki przy dużej przepływności — do 600 Mb/s. Tryb XAVC S-I idealnie nadaje się zatem do utrwalania szybkiego ruchu. Zapewnia też maksymalną elastyczność i jakość obrazu w postprodukcji.

 

Kodek HEVC o wysokiej efektywności kompresji

Użycie kodeka MPEG-H HEVC/H.265 do nagrań w formacie XAVC HS podwaja wydajność kompresji. W porównaniu ze standardowym formatem 4K XAVC S format XAVC HS umożliwia zapis szczegółowego obrazu filmowego z 10-bitową kwantyzacją i próbkowaniem koloru 4:2:2 w plikach o zbliżonej, a nawet mniejszej objętości. Oznacza to jeszcze wyższą jakość obrazu przy rozsądnych rozmiarach plików.

Reprodukcja 16-bitowych danych RAW

Aby ułatwić uzyskanie lepszego obrazu i zwiększyć swobodę przetwarzania materiału w postprodukcji, kamera FX3 umożliwia reprodukcję 16-bitowych danych RAW na rejestrator zewnętrzny podłączony do wyjścia HDMI typu A. Obraz filmowy RAW z pełnoklatkowego przetwornika ma rozdzielczość 4264 × 2408 [16:9], dostosowaną do formatów 4K (QFHD) i DCI 4K. Do wyboru są różne liczby klatek na sekundę (59,94p/50p/29,97p/25p/23,98p).

Nowe, optymalizujące jakość obrazu tryby filmowania z użyciem krzywych S-Log

Nagrywanie z użyciem krzywej gamma S-Log3 jest możliwe w trzech trybach. Tryb Cine EI5, używany w wysokiej klasy modelach Sony Cinema Line, zapewnia szeroki zakres dynamiki tonalnej i najwyższą możliwą jakość obrazu. Cine EI Quick5 umożliwia automatyczne przełączanie czułości ISO odpowiednio do wybranego wskaźnika naświetlenia (Exposure Index, EI). Flexible ISO daje natomiast największą elastyczność w wybieraniu ustawień ekspozycji. Do zestawu wstępnie zaprogramowanych ustawień LUT dodano ustawienie Sony s709.

Nagrywanie plików proxy w celu usprawnienia montażu i edycji

Można równolegle zapisywać dwa rodzaje plików: o wyższej przepływności, w formatach takich jak 4K XAVC S-I, oraz pliki proxy HD o małej przepływności. Mniejsze pliki proxy pozwalają wykonać montaż i podgląd przed końcową produkcją. Zmniejszają obciążenie procesora, przyspieszają pracę i zwiększają efektywność. Zapis plików proxy odbywa się albo w 10-bitowym formacie XAVC HS (1920 × 1080), albo w 8-bitowym XAVC S (1280 × 720).

„Twórczy wygląd” do wzbogacania własnej wizji

Funkcje wyglądu umożliwiają emulację profesjonalnego podglądu i narzędzi do postprodukcji w samej kamerze. W kamerze dostępne są wstępnie zaprogramowane ustawienia „Kreatywny wygląd”. Można je wykorzystywać bez zmian lub dostosowywać do własnych potrzeb, zmieniając ustawienia kolorów, głębi koloru, jasności, kontrastu, ostrości i innych cech. Zmodyfikowane ustawienia można zapisać jako „własny wygląd”.

Profil 10-bitowego obrazu HLG

Profil obrazu HDR HLG (Hybrid Log Gamma) oraz szeroka przestrzeń barw BT.2020 umożliwiają nagrywanie ujęć HDR (HLG) przeznaczonych do bezpośredniego wyświetlenia na kompatybilnym telewizorze. Uzyskiwany w ten sposób wierny obraz nie wymaga korekcji kolorystyki i przypomina to, co widzi nieuzbrojone oko. Zawiera dużo szczegółów w ciemnych i jasnych częściach oraz mniej całkowicie niedoświetlonych i prześwietlonych fragmentów. Niezwykle realistyczne są zwłaszcza 10-bitowe nagrania, zapewniające dużą szczegółowość i płynność przejść tonalnych.

 

Tryb elastycznej ekspozycji

„Tryb elastycznej ekspozycji” umożliwia niezależne wybieranie automatycznej lub ręcznej regulacji przysłony, czasu otwarcia migawki i czułości ISO. Funkcja blokady, włączana krótkim naciśnięciem odpowiednich przycisków własnych, chroni powiązane elementy sterujące przed zmianą wskutek przypadkowego obrócenia pokrętła. Do zmiany ustawień przysłony i czułości ISO można użyć łatwo dostępnych pokręteł z przodu, z tyłu i u góry urządzenia.

 

 

Zawartośc zestawu:
• Osłona akcesoryjnej stopki
• Zestaw akcesoryjnej stopki
• Ładowarka BC-QZ1
• Osłona korpusui uhwytu stopki
• Przewód zasilania
• Akumulator NP-FZ100
• Przewód USB-A to USB-C (USB 3.2)
•  Jednostka XLR handle unit

Znaleźliśmy inne produkty które mogą Ci się spodobać!

Sony Cinema Line FX30B Body (ILME-FX30B)

Sony Cinema Line FX30B Body (ILME-FX30B)

10 336,79 ‎zł 8 403,90 ‎zł
Sony Cinema Line FX30 z adapterem XLR (ILME-FX30)

Sony Cinema Line FX30 z adapterem XLR (ILME-FX30)

13 483,26 ‎zł 10 336,79 ‎zł 8 403,90 ‎zł
Your data will be collected and processed according to our privacy notice.
* cena brutto bez kosztów transportu ** cena netto bez kosztów transportu